5 Ocak 2016 Salı

ÖZGÜL'e PAPATYA PASTA








Yıllar geçer,dostluklar bakidir.1979 geldiğim Ankara'da  tanıştığım arkadaşım,hemşehrim.4 sene aynı sırayı paylaştık.Yıllar ne bizi ne de dostluğumuzu eskitemedi.Geçen sene yapmayı  planladığım ama sağlık sorunlarım sebeb iyle yapamadığım pastayı bu sene yaptım.Ortaokul arkadaşlarımızla buluştuk ve Özgülcüğüme yaptığım çikolata kremalı pastayı afiyetle yedik.

Tarif vermiyorum bu kez.  Kek kalıbı 18 cm, 4 yumurtadan kakaolu pandıspanya ve çikolatalı pastacı kreması.Pastayı ganajla kapladım  ve papatyalarla süsledim.Her pastamı keyifle çalışıyorum ama  bu pastayı ayrı bir keyifle  yaptım.Çiçeklerin pozitif enerjisi olmalı.

Pandispanya ve krema tariflerim için butik pastalarıma bakabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...