6 Mayıs 2015 Çarşamba

LORD OF THE RINGS BUTIK PASTA





 Pasta  canım Can Can'ım için..Mehmet Can ama ben ona böyle sesleniyorum.23 nisan tatilinde Antalya'dan bana geleceklerdi.Sürpriz yapmak istedim.Çoook mutlu oldu.O mutlu diye ben de çok mutlu oldum.Canım kızkardeşime bana böyle bir yeğen verdiği için ayrıca m innet borçluyum..

Pastanın  keki kakaolu pandispanya tarifimden.Çok güzel bir kek oldu.3 e böldüm.
 Kreması çikolata elbiseli pastanın kreması.Ölçüyü iki kat yaptım çünkü bu büyük bir pasta.
Gerisi şeker hamuru ve benim müthiş buluşmam.

Tekrar nice mutlu yaşlara Can Can oğlum..

:))







3 yorum:

  1. Bence Mehmet can sizin gibi bir teyzesi olduğu için çok şanslı :) Ellerinize sağlık pasta harika olmuş.
    Betül hanım da sizde çoook yeteneklisiniz maşallah...
    İnşallah sizde sağlığınıza kavuşmuşsunuzdur...
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güzel dilekleriniz için. Çok mutlu oldum. 😊😊

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Güzel dilekleriniz için. Çok mutlu oldum. 😊😊

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...