9 Mart 2015 Pazartesi

DOLUNAY'ın BAHAR TEMALI BUTİK PASTASI





Hafta sonu Dolunay'ın doğum gününü kutladık. :)

Eşimin kuzeni Tuba ve Tamer'in biricik kızları Dolunay 3 yaşında.Tuba bahar temalı pasta istediğinde ben de epeyce araştırdım,tasarladım ve her zamanki gibi inanılmaz bir keyifle çalıştım.Aldığım övgüler tüm yorgunluğuma değdi.Sevenlerimin yüreğine sağlık.  :))




Cuma  ve cumartesi gecesini pasta  yapmakla geçirdim.Baharın gelmesiyle eş zamanlı bahar temalı pasta hazırlamak çok güzeldi.

İki katlı pastanın alt katı kakaolu kek ve çikolata kremalı,üst katı limon kremalı  ve kakaolu kek.Üzerleri tamamen ganaj kaplı.
Frambuaz marmelatı ile ıslatıldı,kat aralarına fındık kırıkları konuldu.
Üst kat 18 cm kek kalıbı ile alt kat 24 cm kalıp ile çalışıldı.Daha ayrıntılı bilgi için mail atabilir, yorumlara yazabilirsiniz.Diğer  butik pastalarım için tıklayınız.




Bir sonraki çalışmamda buluşmak üzere,kalın sağlıcakla.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...