6 Kasım 2014 Perşembe

OYUNCAKLARIM... (amigurumi)





Oyuncak  örmek çok keyifli..hem dinleniyorum,hem mutlu oluyorum.Hediye ediyorum çocukları mutlu ediyorum.

Arama motoruna amigurumi animal yazıyorum,çıkan sonuçlardan ne öreceğime karar veriyorum.Aslında nerdeyse hepsini örmek istiyorum ama zamanla yarışan çalışan anne olarak işim çok zor.
Bazı ördüklerimin desen (free pattern) lerini bulsam da bazılarını sadece örülü olan modele bakarak yapıyorum.Zaten bir süre sonra pratik kazanıyor insan.

Merakınız varsa - benim gibi- youtube  da  çok faydalı.Bizim siteler değil ama yabancı sitelerde çok şey bulabilirisiniz.Google sağolsun çeviriyor  dilimize.Eğer ilgilenirseniz bana mesaj atarsanız bilgi paylaşımında bulunabilirim.




Ben çok eğlendim.

Size de iyi eğlenceler..

:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...