18 Kasım 2014 Salı

MİNİ MAUS BUTİK PASTA








Pastasını hazırladığım Doğa'cığı da ben kırklamıştım.Hatta ilk kırkladığım bebek diyebilirim.Eşim
 '' hanım,sana bebek kırklattıklarına göre yaşın ilerlemiş'' diye yorum da yapmıştı.Ee tabi,tabi zaman hızla geçiyor,çocuklar büyüyor.

Doğa mini maus severmiş,ben de yaptım.

Önce şablon hazırladım,sonra renklere karar verdim.Tüm parçaları ayrı ayrı hazırladım,çok içime sinen hem keki,hem kreması hem kaplaması güzel bir pasta oldu.Beğenildi.

Butik pasta yapmak zaman ve sabır isteyen hiç de kolay olmayan bir iş.Ben severek yapıyorum.Emeğimin karşılığını da önce manen sonra madden almak da hoşuma gidiyor doğrusu.

Allah nasip eder de emekli olursam  gelen teklifleri daha rahat karşılayabilirim.Şimdilik  sadece yakın çevreme yapıyorum.Ama daha geniş  kitlelere ulaşabilmek dileğim.







Pandispanya için bir tarif vermek yerine sizi kaynağına yönlendireyim.Tarif sevgili arkadaşım  Betül'e ait.Arkadaş deyince parantez açmalıyım ortaokuldan beri yaklaşık 35 yıllık arkadaşım.Onun da çok güzel tarifleri olan bir  bloğu var,hayatın kıvamı,  keki ve kremayı ordan uyguladım.Çok güzel oldu.Hangi pastanın tarifiydi hatırlamıyorum ama 4 yumurtalı kakaolu kek ve kakaolu yağlı krema olan bir kremaydı.Sitede gezin  ve  kendinize uygun tarifi bulun bence.Pişman olmazsınız.





Aşağıda kek aşamalarının resmi var.Keki iki kata ayırmak isterseniz bir kek yeter ama ben yüksek pasta istediğim için iki kek pişirdim.Çok güzel oldu.Ara kreması kakaolu krema,ama üzeri için 200 gr çikolata,200 gr kremadan ganaj hazırladım ve pastayı onunla kapladım.







Merak ettiğiniz sorular için  facebook' dan ya da mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

Kalın sağlıcakla..

:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...