20 Kasım 2014 Perşembe

LAKERS FORMA BUTİK PASTA




Lakers forma



Bugün Ahmet Alp'imin doğum günü.
Canım  yavrum , Ahmet Alp'im 14 yaşında oldu.Benden arkadaşlarıyla okulda yemek için Lakers forması şeklinde pasta istedi. Hazırlıklar günler öncesinden başladı tabi. :) Şablon çıkarıldı,yazılar itinayla bir gece önceden hazırlandı.
Kek için kakaolu kek yaptım.Dikdörtgen tepside iki kerede pişirdim.Yani iki kat kekli bir pasta oldu.
Arasına kakaolu krema hazırladım.Üzerini de her zamanki gibi ganajla kapladım.
Yapım aşamaları beni yormadı.
Sonra şeker hamuru ile kapladım.Bu kez renkli hamur aldım.İşim kolaylaştı,çünkü küçük parçalar değil ama büyük parçaları renklendirmek güç ve sabır istiyor.

Oğlum sabah kalktığında  pastayı görünce çok beğendi.
Allah O'na sağlıklı ve güzel  bir ömür nasip etsin.Ben de pastalarını yapıyım inşallah.
:)

Veeee iyi ki doğdun canım oğlum.



Meraklarınız ve yorumlarınız için mesaj atabilirsiniz.

Kalın sağlıcakla.

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...