19 Kasım 2014 Çarşamba

İYİ Kİ DOĞDUN YAĞIZ!!





Yağız 2 yaşını bitirdi,bu arada bir de kardeşi oldu.Aras bebek.Abisinin kopyası.Yağız'a   yaptığım 1yaş   pastasını ve kurabiyelerine  bakabilirsiniz.

maderia kek.. 


Bu kez sevgili Sibel şeker hamurlu olsun istemedi.

Ben çocuklar sever diye çevresini rulo kat ile kapladım ve üzerlerini düğme ile süsledim.Renkli düğmeler  de çocukların hoşuna gider diye düşündüm.

Kekini maderia kek yaptım.Ama malesef ertesi gün dilimlerken ufalandı,istediğim incelikte olmadı .Rulo katları da akşamdan pastaya yapıştırmıştım.Onlar da ben teslim edene dek yumuşadı. :(

Bazen işler istediğim gibi gitmiyor ama bunun iyi ve kötü tarafları var.İyi tarafı ders alıyorum,kötü tarafı onca emeğimin karşılığını alamıyorum.

kek streç film ile kaplanır ve saklanır..


Krema  olarak çikolatalı ve fındık ezmeli krema yaptım.

Darısı diğer doğum günlerine.
İyi ki doğdun Yağız.Mutlu ve uzun ve güzel yaşa..

Sizler de kalın sağlıcakla.

:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...