23 Eylül 2014 Salı

SOSİSLİ BÖREK





Çocuklu misafire,okulda aç dönen çocuklara  kolay ve doyurucu.Sosisden dolayı sağlıklı olup olmadığı tartışılabilir.Ben de çok almam aslında ama çocuklar   da bazen istiyorlar. Hatta ben bu böreği yapınca çocuklarım şaşırdı biraz.Hayırdır anne? diye.  : )) Hayır ! Hayır! Zeynep'in doğum gününde arkadaşları le okuldan geleceklerdi,Yapıverdim.Ben  bile yedim bir tane.Pek de güzel olmuştu.

:))


  • Kişi sayısı kadar milföy.Bölünmeyecek,buzu çözülsün diye beklenecek.
  • 3-4 tane sosis,ince ince dilimlenecek
  • 1 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 1 yemek kaşığı salça
  • 1 yumurta sarısı
Bu kadar!!

  • Sosisler yağda 1-2 çevrilecek
  • Salça ile de 1-2 çevrilecek
  • Üzerine yarım çay bardağı su ilave edilerek,suyunu çekene dek pişirilecek
  • Milföy hamurunun bir kenarı bıçakla hamurun  yarısına  dek dilim dilim kesilecek
  • kesilmeyen kenara uzunlamasına 1 kaşık sosis konulacak
  • sosisli ksımdan başlamak suretiyle rulo sarılacak.Kesilen kısım üzerinde olacak şekilde tepsiye dizilecek
  • Üzerine yumurta sarısı
  • 180 derece önceden ısıtılmış fırında kızarana dek pişirilecek. 
Afiyet olsunnn!!!

:))
nasıl şekil verdiğimi resmedecektim,  unutmuşum!!  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...