2 Temmuz 2014 Çarşamba

VİOLETTA BUTİK PASTA







Bu pastayı sevgili Yağmur için yaptım.İtiraf ediyim o zamana dek duymamıştım.Hemen küçük bir araştırma yaptım.Modelleme yapmayı seviyorum fakat sanırım modelleme için yani figür çalışmak için şeker hamuru daha farklı olmalı diye düzünüyorum.Çünkü şeker hamuru elimde  oynadıkça istediğim şekli alsa bile kuruyana kadar muhakkak bir yerleri deforme oluyor.Bu figür için çok uğraştım.Çocuklarım gözlerini çok büyük buldular.Oysa ben bu haline bayıldım.renklendirmede biraz sorun yaşadım.Yüzüne sürdüğüm allık buzdolabında bekleyen pastada nemlenme yapı ve aktı.Silmeyi çok da iyi beceremedim filan.



Pastasını ve kremasını özel çalıştım.Keki maderia kek yaptım.Bu kekin özelliği yağ ve şeker miktarı ve un miktarı aynı oluyor.Yağ ve şeker krema olna dek çırpılır,yumurtalar tek tek eklenir.Bu tarifi daha sonra ayrıntılı paylaşıcam.Bugün malesef fazla vaktim yok.Çikolatalı maderia kek yaptım.Ve çikolata ganajlı ara krema.
Sipariş olduğu için tadına bakma şansım malesef olmuyor ama kıyı köşesinden çıkan kekler inanılmaz lezzetliydi.
Resimleri şimdi paylaşalım,tarifler de yakında inşallah..




Çalışması gerçekten çok keyifli bir pastaydı.

Yiyenler afiyet olsun.
:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...