2 Temmuz 2014 Çarşamba

SİMİT



sıcak sıcak..  :)



Simit vazgeçilmez yiyeceklerimizden değil midir?Kahvaltıda,ikindi çayında,acıkınca,atıştırınca ...Öyle çok bahanemiz vardır ki.Ben de bir bahane buldum ve sahurda da yeriz diye yaptığım pide hamurundan simit de deniyim dedim.Çocuklardan sahura sıra gelmedi ama,ben beğenildiğine çok sevindim.Bir önceki pide tarifindeki hamurdan 3 orta boy pide çıkıyor aslında.Ben bir  parçasından  pide yaptım,bir parçasından iki tane simit yaptım.Üçüncü parçayı da ayırdım,onunla bugün yine pide yapıcam.. :)

Simit için ; 

  • iki mandalina büyüklüğünde hamuru uzatalım.Birbirine saralım.Ucunu birleştirelim.Bunu 1 yemek kaşığı pekmez ve su ile hazılanan karışıma bulaştırıp,bol susama bulayalım.
  • 30 dakika daha mayalayıp 200 derece fırında kızarana dek pişirelim.
Bu kadar  kolay.Afiyet olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...