21 Mayıs 2014 Çarşamba

YAĞIZ'ın 1 YAŞ PASTASI



Bu pastayı yapalı epey oldu..Siteye koymadığımı yeni farkettim.  :))

Yağız'ın yeni doğduğunda kurabiyelerini de ben yapmıştım.1 yaş pastasını da büyük keyifle yaptım.Hatta bu pastanın yanında kurabiyeler de yaptım.Temamız hayvancıklardı.Ben de her biri ayrı hayvancıklı kurabiyeler tasarladım..Kakaolu pandispanya ve ganaj krema kullandım..Pastanın kek ve krema tarifi için butik pastalarıma bakabilirsiniz.

Kurabiyeler için ise buraya  bakabilirsiniz.



Bu sefer  yaptığım pastanın tadına bakabildim,çünkü doğum gününe ben de davetliydim.Beğendim.  :)) Yorgunluğuma ve emeğime değmiş..



Kurabiyeleri yapmak çok zamanımı aldı ama çok da  keyifliydi.












kalan kurabiye hamurlarından şeker şeklinde kurabiyeler yaptım..  :)





















































1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...