21 Mayıs 2014 Çarşamba

GÖKSUN' a ÖZEL BUTİK PASTA




tütü gerçek tülden..  :)

Bu aralar sıkça pasta yapıyorum.Yoruluyor muyum ? Evet! Mutlu oluyor muyum? ÇOOKKK!

İlksen Hanım'ın biricik kızları Göksun 4 yaşında.İlksen hanımdan Göksun'un doğum gününde giyeceği kıyafeti rica ettim,resmini yollamıştı .Ben de  tema olarak kırmızı beyaz tütüsü olan kıyafetli bir  kız çocuğu modelledim.Bahar teması olsun istedim.Bulutlara yazılmış 'iyi ki doğdun Göksun' ve uğur böceği ve tavşancık..Bu pastayı yaparken Antalya'dan 19 mayıs tatili vesilesiyle gelen canım kardeşim ve Mehmet Can'ım da bana çok yardımcı oldular. Stresimi çektiler.  :))   Videoya çekilmiş gergin halime ben bile çok güldüm. Ama değdi.
Bu pasta 4 kat kekten oluştu.Arasına bitter çikolata,krema ve pastacı kreması (pişirdim)nı karıştırarak koydum.Bu kremaya bayıldım,hem lezzetli hem  hafif oldu.


gündüz gözüyle çekilmiş resim.

paketlendi..sunuma hazır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...