26 Şubat 2014 Çarşamba

TRÜFFLE (kalan keklerden)


Çok güzel bir cevizli kek yaptım.Misafirlerimizle yedik.Bir parça kaldı, süründü de süründü.İsrafa karşıyım.
Ben de biraz ilaveler yaparak trüffle adı verilen minik atıştırmalıklardan yaptım.Beğendik.Bayramlarda  yapılsa çok hoş olur.Kahvenin yanına..

Dostlarla gerçi herşey güzel olur da!  Yeter ki ağız tadı olsun.Sağlık olsun.Moral olsun.Gerisi kolay.Koyarız çayı ortaya,sıcak ekmekle peynir -ekmek.Sırası gelmişken söyliyim,Türk kadını gayet yetenekli,mutfakta çok iyi.Ama yeni nesil öyle değil,eh internet gibi bir nimet varken genç kızlarımıza,yeni evlilere yardımcı olabiliyorsam_ki çok güzel geri dönüşler alıyorum_ ne mutlu bana.Benim tarifler çalışan kadın,çalışan anne tarifi.Pratik,kolay..  E hadi anlatayım,meraklısını bekletmeden.




Bu seferki tarif tamamen anam babam usulu,ölçüsüz.Ne varsa koyulan.Çok keyifliydi.


  • kalan kekinizi ufalayın.benim kek zatemn b ol cevizli,tarçınlı bir kekti.
  • içine iki yemek kaşığı  civarı nutella koydum,daha doğrusu kavanozun dibinde kalmıştı sıyırdım. ;)
  • 1 tatlı kaşığı kadar neskafe
  • 1 tatlı kaşığı kadar kakao
  • şekil vermeyi kolaylaştıracak ve yumuşaklığını ayarlayacak kadar da süt koydum.
Bu kadar.Sonrası resimlerde belli.Yuvarlayıp,hindistan cevizi,kakao ve fındığa buladım.



Bayanlar, baylar....Mutfak!
:))



2 yorum:

  1. Yenmeyen kekler pek bi güzel yeniyor bu trufler sayesinde nasılda güzeller top top elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...