3 Şubat 2014 Pazartesi

BELGİN ANNEYE ŞİİR.....


Bana yazılan ilk şiir..Gizli hayranlarım vardı da yazdılarsa bilmiyorum..Bugün facebook hesabımda okudum ve çok  mutlu oldum.
Mesude Teyzem annemin kuzeni ,aynı evde büyüyen amca kızları.Biz de teyze biliriz o sebeple.Çok güzel şiirler yazar  hayata dair.Aşka dair,özleme dair,insanlığa dair ,memlekete dair..Sıcak ve samimi şiirler.Lütfetmiş bana da yazmış.Ellerine yüreğine sağlık..Allah ömrünü uzun etsin,sevenleri ve     sevdikleriyle sağlıklı  ve bol şiirli günler nasip etsin.Ben de seni çok seviyorum Mesude Teyzecim...

:)



MUTFAKTAKİ BEYAZ GÜLÜM..................................................

Kız kardeşimin mutfaktaki çalı kuşu..
Yazmakla bitiremem o kadar işi..
Teyzen unutamaz annenin yaptığı aşı..
Kuğu kızım mutfakların beyaz gülü..

Sakın kaptırma kendini kedere..
Umutların göz yaşın olmasın..
Aşkınıza kara duman çökmesin..
Kırşehir’in marifetli gelini beyaz gülüm..

Recep oğlum kadir gecesi mi doğdu..
Güzel kızım bulmuş eşine gidecek yolu..
Bu marifet Karadeniz kızının eli..
Yaylada çay molası verir beyaz gülüm..

Hayattaki bütün güzellikler senin olsun..
Eşin ,yavruların hep yanında olsun..
Yanaklarında papatyalar açsın..
Pasta böreklerin daim bereket bulsun..
Teyzen becerikli ellerinden öpsün..
Mutfakların ası , baş tacı beyaz gülüm..

Bu şiirim Belgin Aslan’a hatıra olsun
Mesude Taş
03.02.2014

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar


    1. Teşekkür ederim.En kısa zamanda ilgileneceğim... :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...