17 Aralık 2013 Salı

TİRAMİSU


Hazır kek kullanmak adetim değil.Ama bir arkadaşım pek de alışık olmadığımız bir markanın kekinin hem çok ucuz hem de çok lezzetli olduğunu söyleyince denemek istedim.E tabi gayet kolay,aslında kolaylığı şurdan,en azından benim için, zaman almıyor.Vakitten  tasarruf..E daha ne olsun..





Tiramisuyu herkes sever.Bizimki Türk usülü,neden böyle söylüyorum,çünkü orjinal tiramisu maskarpone peynir ve çiğ yumurtadan yapılır.Almanya'da yaşarken rahatlıkla yapıyordum    burda asıl dert           fiyatında.Maskarpone çok pahalı burda.Neyse işte,yapıyoruz ve yiyoruz Allah'a çok şükür..



  • 1 tane kakaolu hazır kek
  •  ıslatmak için yarım bardak soğuk süt ve 1 yemek kaşığı neskafe karıştırın
  • yarım lt süt 
  • 4 yemek kaşığı un
  • paket labne peynir
  • 4 yemek kaşığı  toz şeker
  • süslemek için kakao
.......................................
  • kekin iki yüzünü de neskafeli süt ile ıslatın.
  • süt ,un, şekerden muhallebi pişirin.
  • soğuyunca içine labne katıp iyice çırpalım.
  • ara katına kremayı sürelim.
  • ikinci keki de üzerine  kapatıp ,pastanın üzerini kakao ile kaplayın.
  • en az iki saat buzdolabında bekletip,servis edelim.




KOLAY GELSİN... :))


2 yorum:

  1. hangi pastatabanı kullandınız acaba paylaşmakta mahsur yoksa.. harika görünüyor, bayılırım tramisuya :)

    YanıtlaSil
  2. kusura bakmayın geç oldu ,pastaban olarak Bim 'in kekini kullandım..
    Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...