4 Aralık 2013 Çarşamba

ELLER..ELLER..ELLER..

  Epey oldu yazmayalı..

  Nasıl bir vicdan azabıdır anlatamam..Tarifler birikti.Yazmam gereken tarifler,çekilen resimler benden ilgi bekliyor.Ve fakat başıma gelen felaketten haberleri olsa hem takipçilerim  hem de tariflerim  beni affeder.

Elimi yaktım.Daha doğrusu sağ el  baş,işaret ve orta parmağım  yandı.Acısını tarif edemem,ancak yananlar bilir.Yanmayanlar da öğrenmesin lütfen!Şimdi nasıl yandığımı anlatıyım  da sizlerin de başına gelmesin,çünkü böylesini ne duydum ne gördüm.

tencereden taşar gibi  bardaktan bir anda taştı.  :(



Akşam işten çıktım,eve gittim.Klasik çalışan kadın koşturmacası.Benim deyimimle ikinci mesai.Yemek hazırladım,kuzucuklarımla yedik.Süt kaynattım  -yok daha değil...   :))  __  ılısın diye soğumaya bıraktım.Kızımla ders çalışmaya gittim.Bu arada 5.sınıf öğrencisyim aynı zamanda..   :)   Saat oldu  20.30 civarı.Nasıl yorgunum,bir an önce oturmak istiyorum.Sütü mayalıyım dedim.Soğumuş mübarek! Koymuşum borcama,hepsini ısıtmaktansa mikrodalgada bir büyük bardak süt ısıtıyım da karıştırayım dedim.Demez olaydım!


Eveeettt.Herşey böyle başladı.Büyük bardağa sütü koydum.İçine bir metal kaşık koydum ki süt mikrodalgada taşmasın.Bu kullanma kılavuzu tavsiyesidir ve tarafımdan defalarca denemiştir.Sütü ısıttım.Mikrodalgadan çıkardım.İçinden kaşığı alıcam ve mayalık süte ekliycem.Ama malesef ben kaşığı bardaktaki sütten alır almaz bardaktaki süt aynen tencereden taşar gibi kaynayarak elimin üzerine taştı.Allahtan lavabonun yanındaydım,bardağı elimden attım ama ne çare!  Suya tuttum.Buza koydum yok! Eşim evde yok..Can havliyle ne yapacağımı bile bilemedim. Her neyse silverdin,anestol vs sürdüm ama nafile.Ertesi gün elim balon gibi şişti.Doktor ,yanık merkezi derken elim 15 gün sargıda kaldı.İki gün oldu sargıdan çıktı.

Dün ilk kez mutfağa girdim ve sebze çorbası yaptım.

Hem çocuklar hem ben çok mutlu oldum.Ellerimin yaraları geçti ama kızarması ne zaman geçer bilmiyorum.Buna da şükür.

Ez cümle döndüm.Elimi yakmadan önce de epey zaman internet problemim vardı.Sonra elim yandı .Ve  elimde olmayan sebeplerden dolayı bloğumu çok ihmal ettim .Ama döndüm çok şükür.Yemek yapmayı da pasta börek yapmayı da çok özledim.Hele hamur yoğurmayı ...  :)

Bu arada yaptığım butikler,kurabiyeler pastalar geliyorrr....Beni takip ettiğinizi bilmek beni çok mutlu ediyor.

Sevgilerimle..

Belgin Aslan




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...