29 Eylül 2013 Pazar

BAYKUŞ BUTİK PASTA

Bu aralar doğum günleri arttı.Pastalar ,kurabiyeler...Yeni yeni heyecanlar.Pastaya başlamadan önce temaya karar vermek daha zor.O kadar geniş bir dünya ki.Kişiye özel çalışıyor olmak en güzeli.Önce araştırıyorum,sonra karar veriyorum temaya.

Dün geceyi yine pasta süsleyerek geçirdim.Her zamanki gibi keki  ve kremasını  bir gün önceden hazırladım.
Dün akşam da oturdum büyük bir keyifle pastamı kapladım.Baykuş kurabiyelerden  sonra baykuş pastayı da
çalışmak çok güzeldi.

Bu pastayı sevgili arkadaşım Nuran'ın yeğeni için Duru için yaptım.Duru için hazırladığım diğer pastaları butik pastalar  kısmından bulabilirsiniz.Bu sene ona yapmayacağımı sanıyordu,sürpriz yaptım.Çok mutlu oldu..Mutlu çocuklar beni de mutlu ediyor..  :))

Şimdi sıra resimlerde..

Deneyebilirsiniz.  :)

bittiğinde ne kadarmutlu olduğumu anlatamam  :)
Resim yazısı ekle





1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...