26 Nisan 2013 Cuma

BELGİN ANNE ÖRÜYOR! :)



Epeydir yokmuşum.Baktım da en son kayıttan bu yana   bir aydan fazla geçmiş.
Çok meşguldüm.Araya bir Almanya gezisi sıkıştı.Bir haftalık tatil yaptım ama toparlanmam uzun sürdü.Resmen dağıldım.Tarifleri biriktiriyorum ,resimliyorum ve sonra vaktim oldukça yayınlıyorum ya...eyvah eyvah..ipin ucu kaçmış .Ne yayınlamışım onu bile hatırlamıyorum.Telefonlar gelmeye başladı,nerde kaldı tarifler diye.Nasrettin Hoca'nın dediği 'herkes haklı'.

Bu arada yeni ilgi alanlarım oluştu..
Resimleri görünce nerden çıktı yemek tarifleri arasında bunlar da diyenler olur elbet.

Almanya ziyareti öncesi hediyelikler hazırlarken kişiye özel birşeyler yapıyım istedim.Bunlar da oradan çıktı işte.

Eskiden  çok dantel örmüşlüğüm vardır.Çok da severim.Beni rahatlatıyor,dinlendiriyor.Tabi akşamları yorgunluktan sızmazsam.İşte en son dantellerim...   :))
örmek gayet keyifliydi..   :))



AMİGURUMİ....

Çok sevdiğim Demirel ailesinin güzel kızları Defne'ye hediye düşünürken,en sevdiği hayvan figürünün Zürafa olduğunu  öğrenince ,araştırmaya başladım.Ve böylece AMİGURUMİ sanatıyla da tanışmış oldum.Hayvan örme sanatı.

Biraz araştırdım.Bizim sitelerde birşey bulma imkanı neredeyse yok kadar az,olan bilgiler de hep yabancı kanallara link şeklinde.Neyse epey bir eşelenmeden sonra ilk denemem olan amigurumi zürafamı yaptım.



Bu çalışmayı tamamen internetten indirdiğim resme bakarak yaptım.Aslında pattern adı verilen örgü şemaları var ama satın almak gerekiyor.Ben de satın almaktansa bakarak yapmayı denedim.Çok da güzel oldu.Parçalar tek tek örülüyor ve sonra içleri elyafla dolduruluyor ve dikiliyor.İlgilenirseniz youtube 'da  yardımcı olabilecek -tabii ki  -ingilizce yada almanca videolar var.

İkinci denemem Snoopy oldu.Bunu da kızıma yaptım.Küçük olan snoopy ile büyük olan snoppynin örnek sayıları aynı,sadece ilmik atma şekli başka.Nasıl farekedece diye denedim..   :)  BU snoppynin büyük olanı da   yine Almanya'da sevgili Duru'ya hediye gitti..


gülen gözlere dikkat....











2 yorum:

  1. 10 parmağında 20 mariyet arkadaşım..eline sağlık ne güzel olmuş el işlerin..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...