22 Ocak 2013 Salı

YAĞIZ BEBEĞE HOŞGELDİN KURABİYELERİ


Yağız bebek geldi.Hoşgeldi.Sevdikleri onu sevmeye geleceklermiş,annesi ,servisten arkadaşım sevgili Sibel, 
Yağız'ın kurabiyelerini yapmamı  istedi.Hemen başladım figür aramaya,düşünmeye.Bayılıyorum butik kurabiye 
-pasta işine.Bu kurabiyeler  aynı zamanda benim ilk siparişim.Bana uğur getireceğine inanıyorum.Bunca yıllık emeğim olmasa  hemen istifa eder butik pastanemi açardım.Neyse az kaldı..Nefis kurabiyeler ve pastaları sunmak  için   bir kaç sene daha gerek.Eğer ömrüm vefa eder ve de sağlığım müsade ederse ...Nasip...

Bu kurabiye  tarifi  için buraya da   bakabilirsiniz.

Kurabiyeler piştikten sonra gerisi sizin şeker hamuru ile yolculuğunuz kalmış.Sevdiklerinizin kişi özelliklerine uygun olarak renk ve tema seçerek ,istediğiniz kalıpları kullanarak güzel ve sevimli krabiyeler yapabilirsiniz.

Yağız'ın kurabiyeleri



etiketlendi,paketlendi,ikrama hazır...






patikler...
önlük...Cup kek şeklindeki  sunumluklar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...