17 Ekim 2012 Çarşamba

KAP KEK


İngilizceden dilimize geçirip de bir çare nasıl ifade edemeyeceğimiz belli olmayan kelimelerden nefret ediyorum.Kendi dilinde cup  cake yazılıyor,kap kek okunuyor.Pekii biz nasıl yazıp nasıl okuyacağız.Çok komik oluyoruz doğrusu.Meşhur temel fıkrası vardır ya:

Temel ingilizce kursuna gitmiş.Hocam demiş anlamadığım bişey var:  Come yazılıyor,kom diye okunuyor da,bunun ' gel' olduğunu nerden anlıyorlar...

Bizimki de o hesap.

Dün tarifini verdiğim  kakaolu muffin  ile bu kap kekleri hazırlayabilirisiniz.Ben öyle yaptım.Eksik listesine bir de krem şanti eklediniz mi tamamdır.

Krem şantiyi üzerindeki tarife göre hazırlayalım.Ben süt miktarını azıcık azalttım,çünkü kremayı sert olsun istedim.Sonra da soğuyan kakaolu muffileri krem şanti le kapladım.Krema torbası ile de olur,yada  bir buzdolabı poşetinin ucunu küçücük keserek dekendinize krema torbası yapabilirisiniz.

Yine dilerseniz şantiye kakao koyarak kakaolu şanti yapabilirsiniz.
Süsleme size kalmış.Pek yakında şeker hamurlu kap kekler ekleyeceğim.  :)

çocuklar bayıldılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...