25 Eylül 2012 Salı

BUTİK KURABİYE

Güzel kızım 10 yaşına bastı.Okulda arkadaşlarıyla kutlaması için ona kurabiyeler hazırladım. Sınıfındaki kızlar için pembe,erkek çocuklar için mavi ve öğretmenleri için beyaz düşündüm.Ve herkesin ismini kurabiyelerin üzerine yazdım.Yani kişiye özel kurabiye oldular..Hazırlaması gayet keyifli ama çok vakit alıcı.İşten geldikten sonra mutfağa girdim ve gece yarısı  ancak bitirebildim.Çok beğeni topladı.Zeynebimin mutluluğu tüm yorgunluğumu aldı.  Tarif için   buraya  bakabilirsiniz.Butik pastacılık için malzemeler ve hazırlık aşamalarıyla ilgili daha kapsamlı bir sayfa hazırlamak planlarım arasında.


kişiye özel...

aynı gün Oktay'ın da doğum günüydü..
servise hazır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...