27 Temmuz 2012 Cuma

Parti,partii!!!...

 Uzun bir aradan sonra geldim ..Bu geliş  gerçek bir geliş değil.
 Tariflere ara v erdiğim söyleniyor.Söyleyenler haklı. Bunun birkaç sebebi var.Birincisi çok yoğunum,yaptığım yemeklerin ve pastaların resmini çekecek dahi vaktim yok,ki itiraf etmeliyim,resim çekmek yemek yapmaktan daha zor benim için.. Hiçkimse kötü bir tarif resminin peşinden gitmez sanırım.                                      
İkincisi asıl ilgi alanım butik pastacılık için oluşturduğum altyapı  çalışmalarının devam etmesi.Sanırım emekli olmadan müzmin zamansızlık sorunum bitmiyecek.O zamana dek de ilk göz ağrım bloğumu tabii ki de devam ettireceğim.
Üçüncüsü yoğun bir çalışma senesinden sonra izine ayrılıyorum.Yaylalara çıkacağım.Dönüşte  yöresel yemek tarifleri sıklaşırsa şaşırmayın..


Bloğumun şekli şemalini de değiştirmek istiyorum.İtiraf edeyim şu halinden memnun değilim,bunun için de çalışmalarım sürüyor.


Olumlu  olumsuz yorumlar bekliyorum.Sayfamın takibine yönelik çok mesaj alıyorum,tariflerim deneniyor ve çok memnun kalınıyormuş..Ama malesef   bloğumda yorum yazılmaması ve paylaşımların az olması beni üzüyor.Oysa geri dönüşlerinizin beni nasıl mutlu ettiğini bir bilseniz...


Bu sefer  size güzel bir parti masası sunacağım.Sevgili arkadaşım Özgül'ün evinde  30 küsür yıllık ortaokul arkadaşlarımız Aynur ve Betül  ile toplandık.Sevgili Deniz ,Nebahat ve Gülay  da vardı.Hemen herkesin çorbada tuzunun bulunduğu soframızda herşey çok lezizdi.Resimleri şimdi ,tarifleri bilahare paylaşacağım.


hepsi nefisti...

tarifler pek yakında!   :)


                                  
                                                                                                                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...