1 Mart 2012 Perşembe

PUF BÖREK


Bayılırım puf böreğe..Canım annem  çok güzel   yapar.Benim de ikinci ya da üçüncü denemem.Çok kolay  ve lezzetli..Bakalım kimler deneyecek...



ÖLÇELİM

  1. 1 yumurta
  2. 3  yemek kaşığı yoğurt(ben yarım küçük çay bardağı da yoğurt suyu koydum)
  3. yarım paket kabartma tozu
  4. tuz
  5. bir çimdik şeker
  6. un (4 yemek kaşığı ile başlayalım)
        Veeee    pofidikler....


YAPALIM

  1. Un hariç ütün malzemeleri karıştırma kabımıza alalım.
  2. Elimizle şöyle bir karıştıralım.
  3. Unu yavaş yavaş karışıma yedirelim.Çok sert olmasın.Hamur toplansın.
  4. Hamuru 20 -30 dk dinlendirsek iyi olur.(benim vaktim yoktu hemen yaptım)
  5. Resimdeki gibi açalım.
  6. Kare ,üçgen beşgen,bardakla  nasıl isterseniz keselim.
  7. Kızgın yağa atıp kızartalım.
  8. Hamurları tavaya attıktan sonra ,tavayı sallarsanız daha iyi kabarır.
      

Bezemiz  hazır

Açıldı

Kesildi



2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...