8 Mart 2012 Perşembe

KAHVALTI KEYFİ

Keyifle hazırlanmış ve sevdiğin insanlarla paylaşılmış bir kahvaltı sofrası sizde nasıl bir his uyandırıyor bilmem ama   ben hem hazırlamasına hem yemesine ba-yı-lı-yo-rum!

Adı kahvaltı sofrasıdır ama günün hangi saati olsa tercih edilir.E tabi bizim kahvaltı anlayışımız pek peynir -zeytinle sınırlı olmadığından.Sofra çeşit çeşit peynir,reçelle dolu olsun,en az bir kişi çıkar 'kahvaltıda ne var'  diye soracak.Çeşitlerimdeki puf böreği tarifi de iyi bir tercih olur(blogda yeniyim ya,becerip ekleyemedim adresi..)
Bu sofra çok sevdiğim Yener ailesi içindi.Çok keyifli ,neşeli bir kahvaltı masası oldu.Saat biraz geç olunca ,haliyle masa da daha renkli oluyor.O zamanlar blog işi gündemde değil,o sebeple resimler de gayet acemice..
Dikkatinizi çeken,merak ettiğiniz tarif olursa lütfen söyleyin,hemen ekliyim.

kim koymuş o çatalı oraya...   :)

e hani haşhaşlı çöreklerle ,ıspanaklı böreği koymamışım resme...
Şimdi resme bir göz atalım..

Menüde kuru biber patlıcan dolması,haşhaşlı çörek,ekmekcikler ve örgü ekmek,yoğurtlu bulgur salatası ve kahvaltılıklar var.Kahvenin yanına galiba kremalı ,benim özel tatlım  'beyaz' ve karamelli elmalı turta.Kurabiye de varmıydı hatırlamıyorum.Çiçek şeklinde olan da,haşhaşlıdan artan mayalı hamurdan yapmıştım,değerlensin diye,ama en çok rağbet görenlerden oldu...Tarifler  yakında..
:)

2 yorum:

  1. kirk yil düsünsem kahvalti sofrasinda kuru dolmasi bulundurmak aklima gelmezdi belgin hanim...ama yaraticilik sinir tanimaz dimi ama????ELLERINIZE SAGLIK

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim...
    öğlene yakın bir sofra olduğu için menüye dahil ettim..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...